söndag 30 september 2012

Glada kaffedrickare

Veckan har varit händelserik.
Jag fick ett nytt jobb och gjorde min underbara chef knäsvag när jag sade upp mig just lagom tills inventeringsveckan.
Tyckte det var dags att fira heltidsjobbet genom att skaffa mig ett vuxenkort, bank&kreditkort.
På banken var det väldigt byråkratiskt och jag var tvungen att underteckna ett papper som ger banken lov att skicka ett textmeddelande åt mig när kortet kan hämtas.

Idag dricker vi söndagskaffe.
Nej, jag har inte blivit en kaffedrickare, jag hade fått lite choklad till födelsedagen och det krävdes en passande dryck att skölja ner det med. Rödvin passar sig inte en söndags förmiddag.

Det nya jobbet vet jag inte mycket om ännu. Jag vet ungefär att jag skall sälja tyg, fina tyger.
Jag är nöjd.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar